Skön helg

En helg i min smak. :) 

I fredags var vi ju hos Frettan och Ellen. I lördag fanns det tid för först plugg och sen sminkning. Sen råka jag toksomna i soffan efter. På kvällen var S och jag ute och åt mat på Fazana. Vi åt planka och deras kött var så gott. Verkligen toppen! Rekommendera det starkt. :) Sen slängde vi oss i soffan med massa godis och en film. Känns som en bra lördag. :) 



Dom bjöd på godishjärtan efter maten eftersom det var alla hjärtans dag. Gulligt. ❤️

Idag har jag plockat lite hemma, pluggat lite och nu sitter jag i bilen påväg till affären. Ska bakas lite i em och behövde ladda med lite torrvaror till baket. :) 

Imorgon är det halkan. Spännande! Känns som ett litet delmål mot körkortet bockas av. ✔️ 

/Fanny







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?