Godmorgon

Igår var det ledig tisdag och det innebar att jag hann med dubbelpass på gymmet. Ett fm pass med Sandra. Ben stod på schemat och idag är det riktigt aj i rumpan. Känns det redan nu vill jag inte tänka på hur det kommer kännas senare idag. Men är ju på sätt och vis en bra smärta. Det har tagit och det lika med ett bra pass. ;) Sen vart det ett kvällspass med Sanny. Mage stod på schemat då. Vi avslutade med lite cirkelträning för hela kroppen. 



Idag är det jobb och vilodag från träningen. Så idag blir det plugg efter jobbet. Det där körkortet ni vet. Måste ringa och boka nya körtider på körskolan idag med. Förhoppningsvis hinner jag och Sanny med lite övningskörning ikväll med. Har ju inte gått så fort som jag önskat pga en körskollärare som snarare stoppat upp mig än tagit mig framåt. Så ska byta lärare nu. Men det är ett annat kapitel och nu blickar vi framåt. Ny lärare och förhoppningsvis ett körkort i handen snart. :) 

Nu hoppa i kläderna och en promenad mot jobbet. Trevlig dag! :) 

/Fanny





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?