Godmorgon


Igår kunde jag inte hålla mig borta längre från träningen efter en vecka sjuk. Inte kanske mitt smartaste val då kroppen inte är hundra än och borde kanske låtit den vila en dag extra. Spec jag som har så dåligt immunförsvar och ännu sämre när jag redan är nedsatt. Gymet är ju en enda stor bakteriebomb. Och det där med att "jag kör lite lugnt bara och se hur det känns" låter bra när jag säger det. Men i själva verket som alltid när jag säger det blir det inget lugnt pass. Speciellt när jag inte kört på ett tag för då är det extra kul att träna och hur ska man kunna ta det lugnt då?!  Inte så smart ibland men vi hoppas att jag inte förvärra min förkylning. Än så länge känns det bra (ta i trä). ;) 

Nu är det dax för en ny jobbdag. Och juste vi ska åka på en mindre resa i början av juni. Berättar mer om det sen för nu måste jag gå. ;) 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?