Luft

Så vad gör du ikväll?
 
Jag går in för att bli frisk och ÄNTLIGEN går det åt rätt håll. Febern har släppt och förkylningen börjar släppa mer och mer, sakta men säkert. Imorgon ska jag gå utanför dörren lite tänkte jag. Få luft! Klättrar på väggarna här hemma så måste innan jag avlider av att inte göra något. Men det blir nog bra med lite luft, brukar göra gott. :)
 
Måste övningsköra i helgen med. Körlektion på måndag så måste köra lite så jag blir varm i kläderna. Men det det märkte vi ju sist att det satt ju i ryggmärgen så det ska vara lugnt. Bara skönt att känna av och kanske kolla av vissa saker hon kanske kollar mig på. Ska ju byta lärare så antar iaf att hon kommer kolla vad jag kan nu. Blir bra det här och känner mig taggad trots problemet med att jag får krångla med ny lärare och att jag får börja om lite. Men förhoppningsvis kommer det i slutet ha gått mindre lektioner och att jag lär mig mer och kommer framåt. ;) Vill ju ha körkortet nu och var ju planen. Men nu laddar vi om. Bara tuta och köra! :D
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?