Ost & kex

Ost, kex och vindruvor. Sen fick jag ryck och gjorde goda serrano rullar. Gjorde dom på tapaskvällen för länge sen och fick något ryck och vart sugen på dom. Mums! 😍

Detta och en bra tidning fick bli min kväll. Så mycket inspiration jag fick av tidningen kan jag tala om. Åhh vill bara fortsätta med mitt fix hemma. Men står lite och stampar. Vill ju måla om, skulle göra så mycket! Men ska man orka greja i en hyres? Hur länge kommer vi bo här? Skulle göra så mycket för denna lägenhet att få ny färg. Men ska iaf ta tag i min hyresvärd och kolla upp renovering av toaletten. KATASTROFF är ordet. Folk innan oss har skruvat i väggen i duschen och inte använt silikon. Så det forsar dagligen in vatten i väggen. Så vill han inte få fuktskador så bör han ta tag i det där. ;) 


/Fanny









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?