Godmorgon

Stress stress stress 

Det håller i sig men som tidigare sagt, bara gilla läget. Vänder snart hoppas jag. :) 

Igår var en rätt skön break på jobbet med stängningsdag. Så planering och diskussioner hela dagen med en trevlig lunch tillsammans. Dock skulle jag slutat kvart över två och fick sluta halv fem men inget att göra åt. 

Rekommenderar verkligen Bernard och deli. Bjöd på lite god räksallad till förrätt samt en liten efterrätt. Lunchen var riktigt god. :)

I måndags vart senare tid med och var från jobbet kvart över sex. Samma blir det idag. 

Men igår var det vår ute och det gav härlig energi. Det är positivt! :) 

Första dagen med uppvikta byxor och mina skor fick luftas. Köpte nya Nike air max redan i dec då jag hitta bra pris på dom och passa på. Älskar dom så. Mina gamla fick jag julen för ett och halv år sen hade gjort sitt nu. Väl använda så var dax för nya. 


Lite skillnad. :)

Händer en del kul nu i slutet av veckan, det ser jag fram emot! ;)

Nu mot jobbet! 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?