Mitt i veckan

Visst är det skönt att vi är mitt i veckan? Denna vecka bara flyger iväg. 

Idag var jag hemma från jobbet halv sju och imorgon slutar jag halv åtta. Fullt ös! Börjar med jobb för sluta vid två, snabbt till frissan för tillbaka igen till jobbet för apt. Varför ta det lugnt lixom. ;) 

Fredag jobb och sen iväg för ett litet äventyr. För att sedan till gamla lägenheten för tömma det sista. Lite saker från visningen (lampor, gardiner osv) och har ett källarförråd kvar ned saker där. Spännande och se vad jag hittar där. ;) Tror det faktiskt ligger massa gamla foton där. Roligt! 😜 

Ne men kör lite samma takt på lördag. Upp skapligt för fixa present och en detalj till kvällen. Sen "cykla för cancer" på rosvalla. Hem och fixa för kvällen sen direkt. Maskerad! Födelsedagsfest med filmtema. Och vi går all in såklart. Ett perfekt tillfälle att få användning av mina kunskaper i karaktärsmakeup. :D 

Söndag, då ska jag landa. Även om jag inte kommer undan - PLUGG! 

Livet. 









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?