Uppdatering

Som jag skrivit i förra inlägget är det mycket nu. Men har isf haft en bra helg hittills. Besök hos Lena och Jonas i fredags. Middag med dom och Mange och Helena och en sväng ut. Åkte hem skapligt på lördagen och han ta det lite lugnt (skönt!). Sen tagga om för överraskningsfest för Erica. Så glad hon blev, super kul! Åkte hem skapligt. Inte taggad, trött och smärtor till och från i magen. Lite stressrelaterat tror jag så var bara att lyssna på kroppen. Men dock så skönt att lägs sig i bra tid och vakna upp pigg och fräsch idag. Riktigt värt! :) 

Idag har jag hunnit med plugg redan och bockat av ett till godkänt på en av proven på elevcentralen. Känns bra. Ska plugga mer men tog mig en liten paus för att sätta mig i solen en stund. :) 

Att jag fixat ett av proven till lugnar ner min stress lite iaf. :) 










NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?