Bra start

Trotts en hängig måndag på jobbet med huvudvärk så vart det en bra måndag. Två Ipren och lite sömn på soffan efter jobbet så var huvudvärken som bortblåst! Vilket kändes grymt skönt då jag var riktigt taggad för träning. Sagt och gjort vart det ett riktigt bra pass. Börja med ben och lyckades få riktigt bra kontakt med musklerna. Ni vet när det riktigt suger i dom när man kör. :) Avsluta med 1,5 mil på cykeln. Skönt att köra lite cardio och få svettas ordentligt. Då känner man att man gjort ett bra pass när man man går därifrån. 


Idag blir det först handledarutbildning på förmiddagen. Har nästan sen jag börja i förskolan agerat handledare för elever som kommer från bf programmet. Nu har Skolverket gjort en utbildning på det och det är det jag går på just nu och jag får sedan på papper att jag har utbildning på det. Det är ju bra. :)

 Laddar för träning efter jobbet i form av cardio idag. Tror jag hoppar gymet och tar en pw men vi får se vad jag känner för i em. :)  

Ne dax att fixa sig och dra mot campus där vi lånar en skolsal för utbildningen.  

Ha en fin dag. :)



Ereeka

Skönt! Hoppas på en fortsatt fin vecka :)

Svar: Tack desamma. :)
Live your life!



URL: http://ereeka.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?