Lördag

Det vart en mysig tur på stan med Simone där vi både fika och gick en sväng i butiker. Alltid lika kul att ses! 


Har äntligen efter denna vecka tagit hand om mitt hem. Den känslan är rätt bra när det är gjort efter man stört sig på att det behövs städas men inte hunnit. 

Tänkte att nu skulle jag nog kunna njuta av kvällen. Men icke, tokrastlös! Så har sysselsatt mig med målning av naglar, spöket har tagit en solning och sen bara varvat mellan soffan och dator. Ibland får man bara inte ro i kroppen. ;) 





Jess

Meh, då skulle jag våldgästat dig igår då. Jag var oxå tokrastlös och hade absolut ingen ro i kroppen så jag åkte till Ica Maxi och strosade runt och handlade i 2 timmar..haha!

Svar: Haha fy fan vad rolig du är men dock så skönt. Det skulle du absolut gjort, var så uttråkad! 😘
Live your life!



URL: http://www.halfmysize.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?