äntligen

Vårat internet har legat nere så fär av dåligt bloggande då lite av det jag velat blogga om finns bilder till och det ligger på datorn.
 
Har ju inte berättat om när jag fyllde.
Hela 30 år är man nu, tiden går fort! Känner mig dock inte som trettio hehe Man är inte äldre än man gör sig.
 
Firade fredag och lördag.
Fredagen spenderades ute i stugan i vivesta med familjen. Middag med utsikt över vattnet. Inte illa ställe att fira på och vilken förmån vi har, jag och min syster, att vi har föräldar som har underbara platser som vi får tillgång till.
Fick iaf fina smycken från Thomas sabo. Halsband, armband samt fin berlock. Fårskinn från ett av syrrans och svågers får, presentkort på kanel, vas, skål och smycken från Edblad. Så nöjd med allt jag fick! :D
Det åts såklart även god mat och tårta. ;)
 
Lördagen startades med att jag blev bjuden på frukost av fina Krippa. (Sanny fick åka in och jobba några timmar på fm.) Fick jätte fina smycken från Edblad av henne. Så gulligt!
 
Sen vart det en massa sista styr inför kvällen innan vi drog ut till syrran för fixa allt innan gästerna kom. Vid fem döck alla upp. Kvällen bjöd på god fördrink, fem kamp, grillbuffe och tårtbuffe. Självklart musik och när mörkret föll tändes en brasa. Riktigt mysigt! Hela gänget hade samlat ihop till en jätte stor korg full med gott som dryck, cholklad, lakris, olja, knäcke osv. Sen ett presentkort på Emma kliniken på en GALEN summa. Så nu ska det skämmas bort en hel del. Det är något jag aldrig gör annars så ska bli underbart. Där kan man göra allt från tandblekning, naglar, fransar, ansiktsbehandlingar osv.. :D
 
 
Gjorde miniatyrbilder så klicka på bilden för att se den större. :)
 
Så glad och tacksam för alla som tid sig tiden att fira lilla mig.
Kärlek! <3 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?