mer

Mer uppdatering kommer här.
 
Måste ju även berätta om Simones helt otroligt gulliga drag. På festen fick jag ett kort av henne. Där stod det att jag skulle göra något den 5/9 men inte vad och när.
 
Vid femtiden döck hon upp hemma hos mig. Först hängde vi lite innan vi lämnade lägenheten. Vi hamnade på Crazy cow där hon beställt bord. Riktigt mysigt med en middag ihop! :D Men hann väl sitta i fem minuter innan jag vänder mig om och där kommer Karin in! Då har Simone kontaktat Karin som hon vet är en av mina bästa vänner från gymnasiet. Hon var på bröllop när jag hade min fest men hade styrt upp så hon skulle komma helgen efter på middagen. Så himla gulligt gjort! Så inte nog med middag så har hon tagit sig tid att få dit Karin. Alltså jag får nypa mig i armen, tänk att någon gör något sånt här för mig. Ren lycka och ärligt, vilka fantstiska vänner har jag inte?! Tack Simone för en riktigt bra överraskning och kväll där jag inte tror vi var tysta en enda sek och tack Karin för du kom. Betyder så mycket för mig! <3
 
 


Simone

de är du värd vännen och jag är så glad att du uppskattade det så mycket <3

Svar: Att jag gjorde! Var bland det finaste någon vän gjort för mig. ❤️
Live your life!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?