Nu då

Herregud vad min kille växer. Över 5kg nu! Tydligen otroligt stark i nacke och kropp. Ska tydligen inte på långa vägar va så stark redan. Men det är bra, jag menar hellre det än tvärt om. :)

Vart en promenad efter och sen hem. Stressar för att hinna fixa mat innan han vaknar. Han brukar vakna när vagnen är stilla och tänker att han borde vakna och vara hungrig snart med. Men nu sitter jag här och han sover än! Man har lixon bara gått och vänta på att han ska vakna vilken sek som helst. Han har rört på sig till och från med så trott han varit på g att vakna hela tiden. Hade jag vetat detta hade jag ju kunnat passat på att sova själv. Irriterad! Men så är det. Han kommer dock va vrålhungrig när han vaknar. ;)

Min sötnöt! ❤️



Angelica

Så söt!!



URL: http://lillglimt.blogg.se


Veronica Wallgren

Gud så söt! Vår lilla kille har precis passerat 7 kilo. Han känns inte så liten längre ;)



URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?